Tunga

Hytale.com.tr
Yönetici
Hytale Türkiye Admin
17 Şub 2019
165
314
195
35
Istanbul
Bugün Hytale'nin dünya yaratma sistemine ilk bakışı yapacağız: macera modunda ilerledikçe keşfedeceğiniz her alanı destekleyen teknoloji. Beklediğiniz gibi, örtecek çok şey var - öyleyse başlayalım!

İlk olarak, kısa bir not: dünya yaratıcısı'na odaklanmak ve bozulmalardan kaçınmak için aşağıdaki ekran görüntülerinin çoğunda yaratıkları ve düşmanları etkisiz hale getirdik.

ORBİS DÜNYASI



Bu konsept sanat eseri, Hytale'nin gelişimi başladığında ilk ürettiğimiz ürünlerden biri. Bu, Hytale'nin hikayesinin büyük bir kısmının gerçekleştiği Orbis gezegenini oluşturan bölgelerin dördünü gösteriyor.

Gördüğünüz gibi her bölge benzersiz. Dünya üretim sistemimiz, her biri için farklı bir kurallar dizisinden yararlanıyor ve her birinin kendi biyomları var. Eğer yakından bakarsanız, yeraltı topografyasının bölge 1'in sarım mağaralarından ve zindanlarından bölge 4'ün yeraltı ormanlarına nasıl değiştiğini anlayacaksınız!

BİR BÖLGE YARATMAK



İşte, bölgeye dayalı bir dünya yaratıcısı'nın hareket halindeki örneği. Birkaç farklı biyomdan oluşan, bölge 1'in yukarıdan aşağıya bir manzarasına bakıyorsunuz: ormanlar, göller, tepeler, dağ geçitleri ve daha fazlası. Bizim dünya sistemimiz bunları havuzlar ve kayalık patlaklar gibi topografik özellikler ile birlikte sorunsuz bir şekilde birbirine bağlar. Ayrıca bir avuç ilgi çekici noktası da görebilirsiniz.



Her bölgenin mobilyaları, npcleri, yaratıkları, bitki yaşamı, hava durumu ve jeoloji dahil olmak üzere kendine özgü blokları ve farklı içerikleri vardır. Borea'daki bir mağarayı keşfetmek, Emerald Grove'daki bir mağarayı keşfetmekten çok farklı olacaktır!




Kıyı Alanları ve Derin Okyanus



Bölgeler de kıyı şeridi için spesifik biyomlar dahil olmak üzere farklı kıyı özelliklerine sahiptir. Yukarıda 3. bölgede dağlık bir sahil göreceksiniz, 2. bölgede ise kumları görebilirsiniz.



Bu eşsiz dünya yaratıcısında elementler su altında devam eder, sırların altındaki dalgaların altına girecek kadar cesursanız.





Ancak hepsi bu kadar değil! Karadan yeterince uzaklaşın ve okyanus rafıyla karşılaşacaksınız: her bölgenin kenarında derin okyanusa açılan ani bir düşüş. Derin okyanus, etkili bir şekilde tek başına bir bölgedir: zorlu kaşiflerin keşfetmesi için birçok tehlikeyi - ve ödülü - barındırır. Derinliklerde hayatta kalmak için dikkatlice hazırlanmanız gerekir!



Okyanusların ötesinde sonsuz topraklar bulunur. Hytale'ın hikayesi sizi o kadar uzağa götürmez, ancak bizim dünya teknolojimiz, her zaman dünyanın sınırlarının ötesinde bulabileceğiniz bir şey olmasını sağlayacaktır.

Üretilen Mağaralar ve Zindanlar



Dünya kuşağı, mağaralar ve zindanlar dahil yeraltı bölgelerine de uygulanır. Bunlar her bölgede farklı oynayacak olsa da, her birini yöneten birkaç evrensel ilke var.



Mağaralar, karşılaşılacak sır ve yaratıklarla doludur ve önemli bir ekipman kaynağı olacaktır. Bölgeden bölgeye farklılık gösteren kurallara dayanarak tamamen usule göre üretilirler.

Zindanlar biraz farklı. Bunların genellikle son odasında dünya ekibimizin belirlediği zorluklar ve özel ödüller sunan, geçiş yollarını birbirine bağlayan birçok oda ve karşılaşmadan oluşur.



Prefabrikler



Zindanlar, prefabrik içeriğin Hytale’ın dünya nesline nasıl dahil edildiğinin sadece bir örneği. Binlerce prefabrik ürettik - şimdiye kadar 3.785! Ağaçlar ve kaya yüzleri gibi çevresel özelliklerden kalıntılara, binalara ve özel karşılaşmalara kadar uzanıyorlar. Bunlar dünya genelinde rastgele dağıtılır ve bazen yalnızca bir kez görünür, ancak elle tasarlanmış zorluklar, hedefler ve ödüller içerebilir.



Her prefabrik özel yapım ve belirli bir içerik parçası için bir planın eşdeğeridir. Görsel tasarımlarına ek olarak, kendilerine ait tetikleyicileri ve olayları da ekleyebilirler.

Portal Zindanlar



Yukarıda belirli bir prefabrik için konsept sanatını görebilirsiniz: bir portal zindana giriş. Birini açmak için gerekli kriterleri karşıladığınızda, kendi kuralları ve arazileri ile elle tasarlanmış bir karşılaşmaya girersiniz. Bu portal zindanlarda hangi blokları kırabileceğinizi, diğer becerilerinizi kullanarak engellerin üstesinden gelmek için size meydan okuyacaksınız.

Onları nerede bulduğuna bağlı olarak, portal girişleri çeşitli şekillerde olabilir:



Diğer tarafta bulduklarınız büyük ölçüde değişecektir. İşte ilk portal zindanda bir bakış - Gaia Tapınağı - bileşen parçalarından biri olan Elementler Bahçesi.





Tatlı Küçük Hatalar



Artık eşsiz bölgelerden elle tasarlanan zindanlara kadar Hytale'deki dünya neslini yöneten geniş ilkeler hakkında bir fikriniz var. Bunların hepsi bir dizi kural tarafından yönetilir ve en çok tercih edilen çevresel özelliklerden bazıları birbiriyle çelişen iki kural kümesi çarpıştığında ortaya çıkar. Bu küçük kazaları diyoruz: belirli bir bölge için belirlediğimiz prensiplerin şaşırtıcı şekillerde birleştiği anlar.



Dağlara ve zindanlara geçip, bir yarın tarafından bölünmüş zindanları keşfettik. Bataklık arazisi bir dağın yarısına kadar sürünebilir, ya da sadece içinde derin bir kayıp mayını keşfetmek için bir mağara araştırıyor olabilirsiniz. Bu küçük dokunuşlar, her dünyanın - ve oradaki maceraların - gerçekten farklı hissetmelerini sağlıyor.



Dahası, yarattığımız tüm dünya nesil sistemleri içerik yaratıcıları tarafından tamamen özelleştirilebilir olacak. Konfigürasyon dosyaları üzerinden dünya yaratıcısı kurallarını düzenleyebilir - veya kendi kurallarınızı yazabilirsiniz. Ayrıca, ani portal zindanlar dahil olmak üzere kendi prefabrik zindanlarınızı inşa edebilir ve paylaşabilirsiniz. Kendi bloklarınızı, ortamlarınızı ve hatta NPC'lerinizi oluşturabilir ve yapılandırabilirsiniz. Tüm bu seçeneklerin bir araya getirilmesi, içerik yaratıcılarına kendi biyomlarını, bölgelerini ve nihayetinde dünyalarını yaratma gücü verir!